2009/12/15

廣州深圳兩日兩人遊

星期六起身上廣州
好快呀
4點前就到

不過lunch就只可以食火車的叮叮雞翼叮叮雲吞
仲有時間去埋一德路
行左一個地鐵站
經過大橋
日落風景靚靚~~


之後去朋友推薦的木生火dinner
咁到搵到...
好勁
搭完的士都仲要行幾條街...

30rmb一打
都幾好味

老爺要食...
我麻麻地
好似好dirty

夫妻肺片

串燒羊&雞

我最鐘意食拍青瓜
好好味

蜆都ok的

兩個人食左勁多...
總共rmb130
都唔係好平
可能我地叫得太多
不過都係食剩少少之嘛
太肚餓啦
lunch食得咁少

食飽搭火車返深圳
鬆鬆骨4個鐘就可以訓一晚
一個鐘腳
兩個鐘身
仲欠一樣...
起身唔知做咩好
就洗面...
好怪呢~~

食lunch之後
有時間~~
可以整甲
一來想試下波波美甲
二來xmas就到
呵呵呵~~
問下實Q
波波美甲原來就在地下
又唔係好多人
好快就整好個底
不過等左好耐都未到我畫花
原來要等5個...
佢地叫左個女仔同我畫
no way
我要等波波!!
咁我地就去左買單車
整左一半就出左去

bday + xmas present
唔明點解咁貴...

買完單車
一個半鐘後返去
先就快到我??
因為得兩個勁人
有專用位坐架~~
呢個就是波波...
老細黎架

250rmb
好貴呀!!
一分錢一分貨
整得幾靚
同埋佢地幾有sense
講下就知妳想點整
我都好放心等佢諗
之前的經驗是妳會好擔心
要時時刻刻check住
同埋講極佢地都唔明
唔識畫日式cute野
剩係識畫花花...

沒有留言:

張貼留言